Обміняти або повернути куплений товар, Ви можете протягом 14 днів.  Обмін або повернення буде здійснено за умови, що виріб зберіг товарний вигляд, збережена упаковка і етикетка.

Всі витрати по поверненню та обміну, включаючи доставку будуть здійсненні за рахунок покупця, крім випадків пов'язаних з виною продавця або виробника.  

Повернення / обмін товару належної якості провадиться:

(Стаття 9. Закону України «Про захист прав споживачів»)

• якщо він не використовувався;  

• збережений товарний вид (відсутні плями, зачіпки, заломи і вм'ятини);  

• збережена цілісність пломби, ярликів, оригінальної упаковки;  

 

Обмін нижньої білизни, купальників, панчішно-шкарпеткових виробів.  

Обмін корсетних виробів, нижньої білизни, купальників і панчішно-шкарпеткових виробів заборонений законодавством України (див. Постанову Кабінету Міністрів), але ми розуміємо, що здійснюючи покупки через інтернет, буває складно визначити чи підходить розмір і фасон, тому здійснюємо обмін речей, що не підійшли.

 

Категорія товарів, які приймаємо тільки в нерозпечатаній упаковці, тобто  якщо Ви просто передумали, чи не приміряли покупку:

 

• нижню білизну;  

• Корегуючу білизну;  

• бюстгальтери;  

• шкарпетки.  

 

Купальники, рекомендуємо приміряти на свою білизну.  Тільки після того, як Ви вирішили його залишити, можна видалити етикетки і бирки.  

 

Обмін / повернення одягу.  

Для одягу та верхнього трикотажу, а саме майок, топів, футболок, кофт, кальсонів, легінсів та одягу для сну - можливий обмін на будь-який товар в магазині або повернення грошей.  

ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІНУ:

Обмін / повернення товару здійснюється Транспортними службами, або Ви приїжджаєте до нас в офіс за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 9

 

1. Протягом 14 днів після отримання замовлення повідомте причину обміну / повернення листом по e-mail: info@jiber.com.ua або по одному з телефонів:

 

+38 (066) 699-26-21

 

2. Обережно упакуйте товари, щоб вони не пошкодилися при транспортуванні, в повній комплектації з бирками і оригінальною упаковкою, які були при отриманні;  

3. Віднесіть цей товар на пошту і відправте нам.  

4. Повідомте номер декларації, який видав вам оператор Нової Пошти

5. Протягом 7 днів після отримання Повернення, ми оглядаємо товар і якщо товарний вигляд збережений - повертаємо гроші.

6. Якщо хочете отримати товари на обмін, повідомте нашим менеджерам Ваші побажання і ми підберемо відповідну Вам модель.  

7. Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то ви можете:

  • Провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійти в продаж;  
  • Придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості;  
  • Отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.  
  • Повернення грошових коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську карту клієнта