Обміняти або повернути куплений товар, Ви можете протягом 14 днів. Обмін або повернення буде здійснено за умови, що виріб зберіг товарний вигляд, збережена упаковка і етикетка.
Всі витрати по поверненню та обміну, включаючи доставку будуть здійсненні за рахунок покупця, крім випадків пов'язаних з виною продавця або виробника.
Повернення / обмін товару належної якості провадиться:
(Стаття 9. Закону України «Про захист прав споживачів»)
• якщо він не використовувався;
• збережений товарний вид (відсутні плями, зачіпки, заломи і вм'ятини);
• збережена цілісність пломби, ярликів, оригінальної упаковки;
Обмін нижньої білизни, купальників, панчішно-шкарпеткових виробів.
Обмін корсетних виробів, нижньої білизни, купальників і панчішно-шкарпеткових виробів заборонений законодавством України (див. Постанову Кабінету Міністрів), але ми розуміємо, що здійснюючи покупки через інтернет, буває складно визначити чи підходить розмір і фасон, тому здійснюємо обмін речей, що не підійшли.
Категорія товарів, які приймаємо тільки в нерозпечатаній упаковці, тобто якщо Ви просто передумали, чи не приміряли покупку:
• нижню білизну;
• Корегуючу білизну;
• бюстгальтери;
• шкарпетки.
Купальники, рекомендуємо приміряти на свою білизну. Тільки після того, як Ви вирішили його залишити, можна видалити етикетки і бирки.
Обмін / повернення одягу.
Для одягу та верхнього трикотажу, а саме майок, топів, футболок, кофт, кальсонів, легінсів та одягу для сну - можливий обмін на будь-який товар в магазині або повернення грошей.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІНУ:
Обмін / повернення товару здійснюється Транспортними службами, або Ви приїжджаєте до нас в офіс за адресою: Київ, вул. Бориспільська, 9
1. Протягом 14 днів після отримання замовлення повідомте причину обміну / повернення листом по e-mail: info@jiber.com.ua або по одному з телефонів:
+38 (066) 699-26-21
2. Обережно упакуйте товари, щоб вони не пошкодилися при транспортуванні, в повній комплектації з бирками і оригінальною упаковкою, які були при отриманні;
3. Віднесіть цей товар на пошту і відправте нам.
4. Повідомте номер декларації, який видав вам оператор Нової Пошти
5. Протягом 7 днів після отримання Повернення, ми оглядаємо товар і якщо товарний вигляд збережений - повертаємо гроші.
6. Якщо хочете отримати товари на обмін, повідомте нашим менеджерам Ваші побажання і ми підберемо відповідну Вам модель.
7. Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то ви можете:
- Провести обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійти в продаж;
- Придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості;
- Отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.
- Повернення грошових коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську карту клієнта